Šahovska knjiga: Živan D. Šušulić-Šta sanjaju pešaci (1.nastavak)


Evo šta o upravo objavljenoj knjizi kaže sam autor, Živan D. Šušulić:

„Šta sanjaju pešaci“
Ovu zbirku šahovskih partija kao autor objavio sam u saradnji sa Narodnom bibliotekom „Desanka Maksimović“ Vlasotince. Zbirka sadrži partije u kojima je došlo do promocije pešaka. Podeljena je u osam poglavlja: A) Partije do 32 poteza B)Promocija i kraj partije C)Promocija topa i lovca D) Šampioni E)Četiri,pet i šest dama F)Partije do 64 poteza G)Drugi i sedmi red H) Neke zanimljivosti.
Veliku pomoć u pripremi zbirke imao sam od FM S.Ilića i FM Marka Markovića koji su mi obezbedili značajnu literaturu.
Predgovor za knjigu napisao je VM Miroslav Marković iz Leskovca, a recenziju FM Slobodan Bojković.
U poglavlju H pored ostalog su dati podaci o meni i recenzija.

Moji kontakti: Živan Šušulić
16210 Vlasotince
Srbija
+38169 1120745
mejl: zivan.suslic@outlook.com

**************************

Iz ove knjige prenosim tekstove iz prvog i osmog poglavlja (u više nastavaka):


(Nastaviće se)