Sjećanja Borisa Spaskog: Emocionalni trenuci iz šahovske karijere


GM Rashit Ziatdinov

25.maja 1969. godine Boris Spaski je postao 10-ti svjetski šampion pobijedivši Tigrana Petrosjana.

30.januara 2023. godine napunio je 86 godina.
Kao što je bilo u pjesmi: „Preživeo sam i mnogo toga i mnoge. I mnogo čemu sam naučio cijenu.“
-Plakali ste, kada ste izgubili od Talja u Rigi. Ali zašto ste se rasplakali tokom pobjedničke partije sa Petrosjanom?
Boris Spaski— Emocionalno prenaprezanje. Tiho sam zaplakao iza zavjese, vratio se — i „ubio“ Petrosjana! A u Rigi sam dao oduška osjećanjima na putu do hotela. Sreo sam Davida Ginzburga, šahovskog novinara. Osam godina je proveo u Gulagu, bio je prijatelj sa mojim sekundantom Tolušem. „Ne brini,“ rekao je David. „Znam šta će biti dalje. Talj će proći među-zonski, zatim turnir kandidata, pobiujediće Botvinika, izgubiće revanš-meč… A ti ćeš još igrati i igrati!“

(Preneseno sa fejsbuka)