Citati novog izazivača za šahovsku krunu Gukesha Dommarajua


Sergej Tsirakovsky

Gukesh Dommaraju
„Ne obraćam pažnju na to šta ljudi govore o meni, ali ako mi neko kaže nešto direktno, ja to shvatam kao kompliment. Lijepo je kada ti tvoji junaci daju komplimente, vjeruju u tebe, to je lijep osjećaj, ali ja ne shvatam to previše lično“

“Od početka do kraja bio sam dobro raspoložen, potpuno motivisan i stvarno sam želio pobijediti na turniru.”

„Ovdje se sve poklopilo. Pomoglo mi je to što sam bio jak u šahu i što sam mogao da igram dobar šah, ali rekao bih da je u suštini moj mentalni stav na ovom turniru bio najvažniji.“

“Postizanje nečeg značajnog za mene i moju zemlju mi ​​je posebno važno.”

„Praktično ne igram onlajn, on za mene nije tako zanimljiv i intenzivan kao šah za tablom“;

„Bilo je jako lijepo vidjeti sve ljude koji me ovdje podržavaju i bodre me. Obično nisam sklon interakciji sa spoljnjim svijetom tokom turnira, ali naravno, kad god su me bodrili tokom i nakon partija, bilo je jako lijepo, njihova podrška mi mnogo znači.“

„Taktika igra veliku ulogu u šahu, ali nije 99%, to je previše. Mislim, ima puno drugih vrlo važnih stvari, tako da ne bih taktiku ocijenio tako visoko. Možda pedesetak posto.“

-Preneseno sa fejsbuka-